(2018/2019)
Design jednotného vizuálního stylu pro obchodní řetězce Terno a Coop. Stěžejní koncept tkví v propojení jednoduchosti, farmářství a čistých liní. Jde tedy o zapojení dřeva jako symbolu farmářství a pro navození haptického pocitu. To je použito na blendy nad regály u zdí a doplněno o linie v korporátních barvách za účelem propojení brandu s vizuálním stylem. Dále propojení s jednoduchým řešením orientačního systému díky barevným liniím symbolizující konkrétní oddělení se sortimentem. Tento orientační systém vytváří kolorované brány a průchody obchodem. Můžeme je tak snadno pocitově následovat. To celé doplňují řezy písma Silka v bílé barvě. Případná doplňková barva je požita 95% černá.

ke stažení česky
ke stažení tisková kvalita

další práce

Focus

Focus

(2020/2021)
FLOW

FLOW

(produktový design, 2019/2020)
URBANISTA

URBANISTA

(2019/2020)
Gemini

Gemini

(2019/2020)
ACOUSTIC

ACOUSTIC

(2019/2020)
ROBOT

ROBOT

(2019/2020)
Element

Element

(2019/2020)
FLOW3D

FLOW3D

(2019/2020)
Recyklovaný Design

Recyklovaný Design

(2018/2019)
Relight

Relight

(2018/2019)
Portfolio

Portfolio

(2018/2019)
Repose

Repose

(produktový design, 2017/2018)
Crush

Crush

(design obalů, 2017/2018)
Scroll

Scroll

(produktový design, 2017/2018)
Repose

Repose

(web, 2017/2018)
Typografické práce

Typografické práce

(2016/2017)